Veelgestelde vragen Mijn Salland

Vraag en antwoord

Voor het online beheer van uw zorgverzekering, kunt u gebruik maken van Mijn Salland. Wij hebben hieronder enkele veelgestelde vragen over Mijn Salland voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag over Mijn Salland er niet tussen? Neem dan contact op met onze Cliëntenservice, of maak gebruik van het online contactformulier.

 

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week terecht op Mijn Salland. Bij onderhoudswerkzaamheden of storingen, zullen wij u hierover informeren via onze website.

Nee, het gebruik van Mijn Salland is gratis.

Wij kunnen u helaas geen toegang geven tot Mijn Salland als u niet akkoord bent met de gebruikersvoorwaarden (pdf).

In de gebruikersvoorwaarden staat beschreven welke regels er gelden voor het gebruik van Mijn Salland. De gebruikersvoorwaarden zijn een onderdeel van Mijn Salland. Alleen door deze te accepteren kunt u gebruik maken van uw persoonlijke, beveiligde omgeving.

U kunt met uw DigiD inlogcode ook inloggen in Mijn Salland. Heeft u nog geen DigiD, dan kunt u die eenvoudig aanvragen via www.digid.nl/aanvragen.

U hoeft zich voor Mijn Salland niet aan te melden. Als u een zorgverzekering van Salland heeft en u heeft een persoonlijke DigiD, dan kunt u in principe direct inloggen op Mijn Salland.

Heeft u nog geen DigiD, dan kunt u die eenvoudig aanvragen via www.digid.nl/aanvragen.

In een aantal gevallen kunt u geen gebruik maken van Mijn Salland:

  • U heeft geen DigiD. Voor inloggen heeft u een DigiD nodig. Heeft u nog geen DigiD, dan kunt u die eenvoudig aanvragen via www.digid.nl/aanvragen
  • U heeft geen zorgverzekering van Salland of u heeft meer dan een jaar geleden uw basisverzekering en aanvullende verzekering beëindigd. Wanneer uw basisverzekering en aanvullende verzekering eindigen, behoudt u toegang gedurende één jaar nadat de laatste basisverzekering of aanvullende verzekering is geëindigd.
  • U staat in onze administratie aangemerkt als een persoon die behoort tot een kwetsbare groep. Om privacy redenen is het dan niet mogelijk om gebruik te maken van Mijn Salland. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer (0570) 68 74 84.

Uw gegevens moeten goed beveiligd zijn. Als u een verouderd computersysteem heeft kunt u de beveiligde omgeving van Mijn Salland niet bezoeken. U kunt via een speciale website van het Ministerie van Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties controleren of uw computer geschikt is om beveiligde (overheids)websites te bezoeken. Controleer uw computer.

Is het probleem hiermee niet opgelost of heeft u andere problemen met inloggen? Bekijk dan ook eens de veelgestelde vragen van DIGID of neem contact op met onze afdeling Klantenservice via telefoonnummer (0570) 68 74 84. Onze deskundige medewerkers helpen u graag verder. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.