Service en contact

 

Veel zaken kunt u snel en gemakkelijk zelf regelen


Direct geregeld
: Veel zaken rondom uw zorgverzekering kunt u zelf regelen via Mijn Salland. Mijn Salland is een beveiligd deel van onze website. U heeft geen apart Mijn Salland account nodig. U kunt direct inloggen met uw DigiD. Op de pagina 'Direct regelen' kunt u nalezen welke zaken u snel en gemakkelijk zelf kan regelen.

Declareren:
Heeft u een factuur digitaal gekregen? Dan kunt u deze eenvoudig indienen via Mijn Salland, of gebruik de Salland Declaratie App. Als u uw declaratie indient via Mijn Salland of de declaratie-app, betalen wij uw factuur binnen 5 werkdagen aan u uit.

Snel antwoord: Kijkt u ook eens bij de veelgestelde vragen, daar wordt al veel uitgelegd. Komt u er zelf niet uit of staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan gerust contact met ons op.

 

Contact met onze medewerkers

Is uw vraag nog niet beantwoord, of heeft u opmerkingen? Dan komen wij graag met u in contact.

Digitaal contact

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur en helpen u graag in het Nederlands en Engels. Ons contactformulier kunt u altijd invullen. We reageren binnen 5 werkdagen. Let op: ons advies is om digitaal geen medische informatie of BSN met ons te delen.

U kunt ons ook bereiken via Whatsapp, Facebook of Twitter. U kunt binnen 1 uur een reactie verwachten.

Telefonisch contact

Natuurlijk kunt u ons ook bellen. Ons telefoonnummer is (0570) 68 74 84. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur


Post

Wilt u ons post sturen? Dan mag dit naar:
Salland Zorgverzekeringen
Antwoordnummer 30
7400 VB Deventer

U hoeft geen postzegel te plakken.
Vrouw met mobiel

Tijdens feestdagen is ons kantoor gesloten

Op deze dagen zijn wij niet bereikbaar;

  • Nieuwjaarsdag
  • Goede Vrijdag
  • Pasen (eerste en tweede paasdag)
  • Koningsdag
  • Bevrijdingsdag
  • Hemelvaartsdag
  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
  • Kerst (eerste en tweede kerstdag)